اس ام اس دلتنگی جدید

تنها شادی زندگیم اینه که هیچ کس نمیدونه تا چه حد غمگینم ! گفتم ارزانی کیست ماه شب دیدن را ؟ / گفت آن کس که شناسد گل و گل چیدن را . از سکوت پرسیدم برای دوستم چه بنویسم ، گفت بنویس ما را چون روزگار فراموش مکن . من از طرح نگاه تو امید مبهمی دارم / نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم / اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست / وفا آن است که نامت را نهانی زیر لب دارم . چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم / خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم . اس ام اس دلتنگی بهت نمیگم دلمی چون پر از غمه / نمیگم گلی چون عمرش کمه / نمیگم چشامی چون واست کمه / بهت میگم خودتی چون از تو بهتر کسی نیست ! یک آسمان ترانه / صد بیت عاشقانه / تقدیم به قلب پاکت / ای بهترین بهانه . در هر رفتنی رسیدنی نیست ولی برای رسیدن راهی جز رفتن نیست . تو گفتی تا شقایق هست زندگی باید کرد / شقایق هست تو نیستی ، چه باید کرد ؟ در ماهیتابه ی عشقت سوختم ، بی انصاف روغن بریز ! افسار دلم دست خدا بود چنین شد / ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟ / مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 10:33 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |